Wanneer staan er wentelteefjes bij jou op het menu? Hier toch wel één van de favoriete ontbijtjes als je net even wat meer tijd hebt. Hoe fijn is het om dan af en toe even te kunnen afwisselen. Uitleggen hoe lekker de combinatie pindakaas en banaan is, is vast niet nodig.

Wat heb je nodig (voor 1 portie)?

  • 2 volkoren boterhammen
  • 200 ml amandelmelk
  • 50 gr bloem
  • 1/2 banaan
  • Pindakaas

Hoe maak je het?

  1. Verwarm wat olie in een koekenpan en doe ondertussen de amandelmelk en de bloem in een diep bord.
  2. Meng.
  3. Haal de boterhammen door het melk-mengsel en bak ze aan beide kanten goud-bruin.
  4. Maak je wentelteefjes af met wat pindakaas en plakjes banaan.
  5. Eetsmakelijk!

Per portie: Calorieën: 564 Vet: 12,1 gram Koolhydraten: 97,2 gram Eiwitten: 15,8 gram Vezels: 4,9 gram

About The Author

Jacky Nobels
Blogger

23 jaar. Gek op 3 dingen: gezonde voeding, sporten en fotografie. Vind het een uitdaging om lekkere, maar vooral gezonde receptjes te verzinnen om mensen te inspireren om gezond te leven.

Leave a Reply

Your email address will not be published.