Natuurlijk hebben jullie wel eens gehoord van een wrap pizza. Ik maak het regelmatig omdat een wrap pizza maken zo onwijs simpel is en natuurlijk scheelt het je een hoop calorieën in vergelijking met een ‘echte’ pizza.

Wat heb je nodig voor 1 zomerse wrap pizza?

  • 1 volkoren tortilla
  • 1 perzik
  • 1 eetlepel ricotta
  • 3 plakjes parmaham
  • Handje rucola
  • 20 gram geitenkaas

Hoe maak je het?

  1. Verwarm de oven voor op 180 graden.
  2. Smeer de ricotta op de tortilla en beleg de torilla met de perzik, parmaham en geitenkaas.
  3. Bak de pizza ongeveer 10 minuten in de oven totdat de tortilla krokant en goudbruin is geworden.
  4. Haal de pizza uit de oven en maak de pizza af met een handje rucola.
  5. Eetsmakelijk!

Per puntje (1/8): Calorieën: 344 Vet: 10,2 gram Koolhydraten: 30,7 gram Eiwitten: 8,4 gram Vezels: 4 gram

About The Author

Jacky Nobels
Blogger

23 jaar. Gek op 3 dingen: gezonde voeding, sporten en fotografie. Vind het een uitdaging om lekkere, maar vooral gezonde receptjes te verzinnen om mensen te inspireren om gezond te leven.

Leave a Reply

Your email address will not be published.