”Ik moet echt vaker eens rustig een boek lezen…” Als mega chaoot met teveel energie en moeite om eens rustig te gaan zitten is dat nog wel eens een probleem voor mij. Sowieso ken ik het woord rust niet en ik kwam dan ook in aanraking met Storytel (heb je dit al eens gezien?). Een app waardoor mijn cardio interessanter werd en waardoor ik niet op een exotisch strand hoef te liggen om eindelijk eens wat van een boek op te steken!

Wat is Storytel dan?
Storytel is een app met daarop meer dan 20.000 audio-boeken van bestsellers tot bekroonde boeken, van romantiek tot kinderboeken, in het Nederlands én Engels. De maatschappij versnelt en we hebben bijna nooit geen tijd meer om eens rustig met een boek in je handen te gaan zitten. Als ik mijn standaard dag beschrijf is dat meestal met wat kunst en vliegwerk. Wel zit ik vaak in de auto, ben ik in de sportschool en heb ik daarbij altijd muziek op staan.  Nou, we zijn er hoor. Als je muziek kunt luisteren kun je ook naar een boek luisteren en dat is precies waar Storytel goed in is.

storytel

Hoe gebruik ik dit dan als ongeleid projectiel die zichzelf druk noemt?
Zoals ik hierboven al verklapte heb ik Storytel uitgeprobeerd en ben ik deze week bijvoorbeeld op en neer gereden van Eindhoven naar Amsterdam en van Eindhoven naar Scheveningen. Ongeveer zes uur rijden waarbij ik anders muziek had geluisterd of had zitten bellen. Nu heb ik een boek geluisterd via Storytel waar ik ook nog eens iets van opstak. Ook in de sportschool is het easy om Storytel aan te zetten en tijdens je cardio -of krachtsessie te luisteren naar een boek dat jou interesseert. Of wie weet helpt een boek je wel bij je Yoga sessie zoals deze bijvoorbeeld?

Ik kan er nog langer over doorpraten maar misschien is handig als je eens een kijkje neemt op de website van Storytel zodat je vast wat boeken van ze kunt zien. Previews van de boeken zijn gratis te luisteren. En wanneer je je nu abonneert, luister je de eerste 14 dagen gratis!

ps: dames, Fifty Shades of Grey staat er ook op haha! 😉

Check hier de website van Storytel!

Vragen? Let us know!