Ik dacht misschien is het wel leuk om eens te laten zien wat ik zoal eet op een dag. Ik zet vaak foto’s op mijn Instagram van mijn eten, maar niet van wat ik de hele dag door eet. Ik vond het dus wel eens tijd voor een eetdagboekje! Dit eetdagboekje is van vorige week maandag.

eetdagboekjill

 

08:00 – Ik begon de dag met een bakje havermout met banaan, kaneel en whey en strooide er daarna nog cacao nibs overheen. De havermout is klaargemaakt met water.

havermoutmetbanaan

10:30 – Als tussendoortje na het sporten nam ik een bakje magere kwark met galiameloen.

kwarkmetmeloen

 

12:30 – Als lunch koos ik voor twee volkoren wraps met pikante humus, kipfilet, komkommer en snoeptomaatjes.

wrapmetkipfilet

15:30 – Het tweede tussendoortje was wat cashewnoten en een in reepjes gesneden paprika.

paprikacashewnoten

18:00 – Mijn avondeten bestond uit zilvervliesrijst met broccoli, kip en zelfgemaakte satésaus met gebakken uitjes.

rijstmetkip

20:15 – Sorry deze foto is niet zo heel mooi, maar dit is magere kwark met pecannoten en honing.

kwarkmetpecannoten

Zoals je ziet probeer ik ongeveer om de 2 à 3 uur wat te eten. Zo heb ik de hele dag door een verzadigd gevoel en genoeg energie om de dag door door te komen. Verder drink ik alleen water en thee!

 

About The Author

Jill Nijhof
Blogger

21 jaar oud en gek op fashion, sport en voeding. Ik geef je een kijkje in mijn fitjourney en schrijf daarnaast fashion artikelen vol leuke outfit tips

Leave a Reply

Your email address will not be published.