Hi guys!

Ik ben Pleun de Kruijf, de nieuwe communicatie stagiaire van Fit Dutchies, aangenaam. Opgegroeid en wonend in het gezellige Eindhoven. Ik heb eerst de HAVO afgerond en ik ben momenteel 4e jaars CO-IEMES student wat staat voor Communicatie – International Event Music & Entertainment Studies.

Tijdens de studie zijn we vooral bezig met het creëeren van concepten. Concepten maken met een complete brand eromheen is dan ook echt mijn passie. Een sterk concept bestaat uit een goede missie en visie en wordt naar mijn idee afgemaakt door een complete branding eromheen. Naast concepting liggen mijn interesses ook op andere gebieden. In mijn vrije tijd sport ik graag, het liefste reis ik heel de wereld rond en daarnaast vind ik het leuk om te werken met Photoshop, InDesign en Illustrator.

Tevens hou ik me graag bezig met de branche ‘online advertising’. Ik ben fan van verschillende blogs, dit varieërt van Style my day tot de website van Fit Dutchies. Ik vind het mooi om te zien dat de online wereld zo snel groeit en dat bijvoorbeeld de webshops het bijna overnemen van de winkels in de stad. Om deze reden heb ik gekozen om af te studeren bij het mooie bedrijf van Jordi Sloots; Fit Dutchies.

pleun de kruijff voorstel blog

Ik ben twee dagen per week aanwezig om de communicatie te beheren voor Fit Dutchies. Tevens schrijf ik wel eens artikelen, werk ik aan de website en denk ik mee met creatieve ideëen die Jordi heeft. De overige dagen houd ik me bezig met mijn afstudeeronderzoek.

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik bezig met een website-onderzoek gericht op de user experience van de mannen in de doelgroep op de website van Fit Dutchies. Vraag je je af wat user experience is? User experience is iemands gedrag, houding en emotie bij het gebruik van een bepaald product, systeem of dienst. Hierbij spelen interactie aspecten zoals eerdere gebruikerservaringen en verwachtingen, tijd en locatie ook een rol. En waarom richt ik me alleen op mannen?

Jordi heeft aangegeven dat hij kansen ziet als het gaat om mannen die Fit Dutchies mogelijk gaan bezoeken. Andere websites in dezelfde fit & health branche richten zich voornamelijk op vrouwen en daar ligt ruimte voor Fit Dutchies. Voor mannen bestaan er voornamelijk websites rondom hardlopen en bodybuilding, maar er zijn niet veel websites die zich richten op het inspireren van mannen tot een fitjourney, hen motiveren om actief te gaan leven en net dat extra zetje geven richting een healthy lifestyle.

Pleun

Jordi wil graag weten wat de beleving van mannen binnen de doelgroep momenteel is bij de website van Fit Dutchies. De focus van dit onderzoek zal daarom liggen op de belevenis van de mannen binnen de doelgroep. Met de uitkomst van dit onderzoek zal er een aanbeveling gedaan worden voor Fit Dutchies zodat deze mannen meer aangetrokken worden tot de website van Fit Dutchies.

Voor mijn onderzoek ga ik diepte-interviews afnemen. Daarbij hanteer ik drie verschillende doelgroepen, waarvan twee doelgroepen voor het onderzoek bestaan uit:
vijf mannen uit de doelgroep tussen de 18 en 35 jaar die Fit Dutchies volgen op enkele social media kanalen. Zij voelen zich niet één met de fit community maar volgen Fit Dutchies voor de informatie die zij gebruiken voor persoonlijke doeleinden.

Vijf mannen uit de doelgroep tussen de 18 en 35 jaar die Fit Dutchies niet volgen en niet kennen. Dit zijn personen die nog nooit de website hebben bezocht.

Heb jij interesse, behoor jij tot een van deze doelgroepen en zou jij mij willen helpen met afstuderen? Dan hoor ik het graag! Ik zal een diepte-interview bij je afnemen, dit kan telefonisch maar ook op het kantoor van Fit Dutchies. Hoe dit in zijn werk gaat hoor je wanneer je je aanmeldt via pleun@fitdutchies.nl.

Zo, nu weten jullie weer een beetje meer over mij en wat ik precies doe voor Fit Dutchies! Heb je opmerkingen of vragen rondom mijn afstudeeronderzoek? Of heb je zelfs inbreng, kun jij me helpen?  Je kunt me altijd mailen!

About The Author

Pleun de Kruijf
Website content writer

Leave a Reply

Your email address will not be published.