Zin in wat lekkers én Fit Dutchies approved? Bekijk dit heerlijke recept, duik vanavond de keuken in en geniet!
Wat hebben we nodig aan ingrediënten voor 2 personen?
 IMG-20141029-WA0007
  • 4 portobellos
  • 2 grote zoete bataat
  • el kokosolie (zoals deze!)
  • 100 gram kipgehakt
  • 2 grote tomaten
  • Fetakaas
  • Iets naar eigen keus (denk aan kruiden, noten of zaden)
Nu we alle ingrediënten verzameld hebben gaan we over tot de bereiding. Volg onderstaande stappen en voor je het weet ben je klaar!
  1. Verwijder de steel van de portobellos en bak ze in een koekenpan in kokosolie op middehoog vuur. Regelmatig keren tot ze gaar zijn (7-10 minuten).
  2. Snij ondertussen een zoete aardappel, met schil en al, in frietjes. Roerbak ze met flink wat kokosolie, in bijvoorbeeld een wokpan, totdat ze lekker knapperig zijn.
  3. Bak het kipgehakt rustig gaar. Vul de onderste portobello met sla, kipgehakt, tomaat en fetakaas of met wat je zelf lekker vindt.
”Een happy meal voor een happy lijf!’
Meer zien van Cristel? Dat kan op haar Instagram!

About The Author

Jordi Sloots
Founder

Internetgekkie achter Fit Dutchies die leeft op burgers en daarom naar de gym gaat. Ik hoop jullie op een realistische manier te inspireren én te motiveren!

Leave a Reply

Your email address will not be published.